Het clubhuis van de zeetak ligt natuurlijk aan het water. Het beschikt over een eigen haventje aan het Gooimeer. Het adres is Pier 3, 1271 EK Huizen.

Klik op een ruimte in de plattegrond voor meer foto's!

Prijzen
De verhuurkosten bedragen voor beide clubhuizen voor scoutinggroepen 4,00 euro p.p.p.n. en voor andere instellingen 5,00 euro p.p.p.n. Het minimaal aantal personen bedraagt 15 en het maximaal aantal 25 personen. Electra, water en gas worden apart verrekend. Zie ook het verhuurreglement.

Informatie
Voor meer informatie over het huren van het Zeeclubhuis neemt u contact op met Casper Hansen of Synco Tee, zeeclubhuis@scoutingflevo.com.

Huurovereenkomst en Verhuurreglement
Als u met de verhuurder een overeenstemming heeft bereikt, kunt u hier de huurovereenkomst en het
verhuurreglement downloaden.

Tevens kunt u hier het ontruimingsplan van het clubhuis downloaden. Deze moet bij u als huurder bekend zijn.